ای نفست یار و مدد کار ما کی و کجا وعده ی دیدار ما باسلام خدمت شماعزیزان در این وبسایت شما میتونید از مطالب جدید درباره ی فرقه ها و مهدویت و... استفاده کنید. خواهشمندم نظرتون را راجع به این وبسایت برامون ارسال کنید. دراین وبسایت سعی شده از مطالب جذاب خواندنی مهدویت هم استفاده شود. با تشکر مدیرسایت:سیدعباس اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَليلاًوَعَيْناًحَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد)) ###### روزگاری شهر ما ویران نبود دین فروشی اینقدر ارزان نبود صحبت از موسیقی عرفان نبود هیچ صوتی بهتر از قران نبود دختران را بی حجابی ننگ بود رنگ چادر بهتراز هر رنگ بود دختر حجب وحیــــــا قرتی نبود خانه فرهنگ کنســـــــــرتی نبود مرجعیت مظـــــهر تکــــریم بود حــــکم اورا عالمی تســـــلیم بود یک سخن بود وهزاران مشــتری آنهم از لوث قــــرائت هــــا بری هدیه بر رقــــاصه ها واجب نبود قدر عالم کمــــتر از مطرب نبود زه که در ســـــال سیــــاه دوهزار کار فرهنـــگی شده پخــــــش نوار ذهن صــــــاف نوجوانان محـــــل پرشده از فیــــــلمهای مبتـــــــذل آدمــــیت کو؟دگر آدم کــــی است آدم قـــــرن تمــــدن برفـــی است پشت پا بر دین زدن آزادگی است حرف حق گفتن عقب افتادگی است آخر ای پرده نشــــــین فاطـــــــمه تو برس بر داد دین فاطـــــــــــمه بی تو منکر ها همه معروف شد کینه ها در سینه ها معطوف شد در به روی فتــنه جویان باز شد دشمـــــنی با دین تو آغـــاز شد بی تو دلهامان به جان آمد بیـــا کاردها بر استخوان آمد بیــــــا

آیا شما ایران را یک کشور قدرتمند میدانید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ارسک بصیرت و آدرس ereskbasirat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

کل مطالب : 144
کل نظرات : 20

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 980
بازدید سال : 3142
بازدید کلی : 50619
دانلود شعر خوانی زیبا و احساسی میثم مطیعی در مورد امام زمان با عنوان غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

دانلود شعر خوانی زیبا و احساسی میثم مطیعی در مورد امام زمان با عنوان غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد


دریافت فایل صوتی zip شده

لینک غیر مستقیم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

از شما دور شدن ، زار شدن هم دارد...

متن کامل شعر در ادامه ی مطلب میباشد:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1332
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خودشکوفایی یا پیشرفت لاک پشتی در ارسک؟؟؟

 در موارد کلان و مقیاس کشوری هم برای پیشرفت یک کشور برنامه ریزی هایی انجام و کارگروه هایی تشکیل می شوند تا با استفاده از نظرات و جمع بندی های این گروه های تخصصی امورات به نحو احسن پیگیری و نظارت شوند.

 

 در موارد جزیی  تر مانند یک استان و یک شهرستان این برنامه ریزی ها و گروه های تخصصی می توانند در مقیاس کوچکتر و شاید با کارایی بهتری ایفای نقش کنند و امورات مربوط به آن منطقه به نحو مقتضی اجرا گردد... 

در مورد یک شهر کوچک هم میتوان این برنامه ریزی ها و نظارت ها با انگیزه بالاتر و هزینه ای کمتر صورت پذیرد.

حال با این اوصاف:

* آیا می توان درباره شهر کوچکی مانند " ارسک " هم از این مقولات بهره برد؟

* آیا می توان با تشکیل کارگروه های تخصصی در حل مشکلات منطقه کاری از پیش برد؟

* آیا برگزاری نشست ها و یا همایش هایی با محوریت چاره جویی و برنامه ریزی برای حل مشکلات محل می تواند مفید باشد؟

* آیا اصلا چنین همایشهایی قابلیت اجرا در " ارسک" دارند؟

* و آیا..........

منتظر نظرات ارزشمندتان درباره امکان برگزاری همایش یا برنامه هایی مشابه آن هستیم...


تعداد بازدید از این مطلب: 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اولین واحد گلخانه شهرستان بشرویه در شهر ارسک به بار نشست

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه؛ اولین واحد کشت و تولید محصولات گلخانه ای  شهرستان بشرویه در شهر ارسک به بار نشست .  شفیعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه  طی گفتگویی با خبرنگار ما  اظهار کرد : با توجه به خشکسالی های متوالی و تشویق کشاورزان  به تولید  محصولات  کم آب ، کشت  و تولید محصولات  گلخانه ای  در دستور کار  قرارگرفته که اولین واحد گلخانه در شهر ارسک  راه اندازی شد  و با فعالیت بیش از سه سال ....

uvs070109-009

توسعه کشت گلخانه ها کمک به اقتصاد کشاورزی است .

34

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه؛ اولین واحد کشت و تولید محصولات گلخانه ای  شهرستان بشرویه در شهر ارسک به بار نشست .  شفیعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه  طی گفتگویی با خبرنگار ما  اظهار کرد : با توجه به خشکسالی های متوالی و تشویق کشاورزان  به تولید  محصولات  کم آب ، کشت  و تولید محصولات  گلخانه ای  در دستور کار  قرارگرفته که اولین واحد گلخانه در شهر ارسک  راه اندازی شد  و با فعالیت بیش از سه سال  به دلیل  اولین تجربه عملکرد خوبی را نداشت  و یکی دیگر از دلایل آن  خسارت های باد و سرما زدگی بود . وی میزان سطح  این واحد گلخانه ای را یکهزار متر اعلام کرد  که قابل افزایش تا  دو هزار متر است که  در سال جاری با توجه به  شرایط  محیطی مساعد و کشت محصول خیار  پیش بینی می شود تا پانزده تن  خیار برداشت و به بازار مصرف داخلی  عرضه شود.

uvs070109-008

شفیعی  همچنین اعلام  کرد: برای راه اندازی این واحد از محل تسهیلات  کارگروه بخش توسعه  کشاورزی وساماندهی  گلخانه ها با هدف تامین  نهاده های گلخانه ای  در مجموع  سی میلیون تومان  وام پرداخت  شده است . مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه  همچنین  اعلام کرد  برای توسعه  واحد های گلخانه ای  در سال ۹۲ طرح  مجتمع گلخانه  ای  مصوب و زیر ساخت های  لازم از جمله  حفر چاه  اب و انتقال  برق انجام شده و عملیات  احداث  مخزن ذخیره  آب در  حال انجام  است که  پیش بینی می شود با تامین اعتبار لازم  حداکثر تا پایان سال ۹۲ آماده  بهره برداری  و واگذاری به متقاضیان  باشد.

uvs070109-009

ارسک بصیرت
تعداد بازدید از این مطلب: 582
برچسب‌ها: ارسک بصیرت ,
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مسئولان و قضات دستگاه قضایی:


 

شکست همه جانبه برنامه ها و اهداف دشمنان در انتخابات/ تجلی اعتماد عمومی به نظام/ انتخابات حقیقتا حماسه شد/ همه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند/ جبهه مخالف ایران با لجبازی نمی‌خواهد مسئله هسته‌ای حل شود (۱۳۹۲/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۵)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس، مسئولان و قضات دستگاه قضایی، با تشکر از اقدامات دستگاه قضا، حماسه عظیم و حقیقی ملت بصیر و هوشمند ایران را در انتخابات 24 خرداد، کاری کارستان خواندند و با تأکید بر ضرورت کمک به رئیس جمهور منتخب افزودند: شکست همه جانبه برنامه ها و اهداف دشمنان، تجلی اعتماد عمومی ملت به نظام اسلامی و مجریان و ناظران انتخابات، وجود امنیت پایدار به عنوان زیر ساخت پیشرفت و آبادانی، نجابت و قانون پذیری نامزدهای دیگر در قبال رئیس جمهور منتخب، و استحکام و اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملت از نکات مهم انتخابات اخیر بود.
در این دیدار که در آستانه سالگرد حادثه هفتم تیر 1360 و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از شخصیت برجسته و نورانی آیت الله بهشتی افزودند: در آن جنایت خبیثانه، شخصیتهای برجسته، علمای بزرگ و خدمتگزاران صادق به شهادت رسیدند اما چهره پلید منافقین و حامیان مستکبر آنها نیز برای ملت افشا شد و این دستاورد بزرگی بود که عملاً امکان حیات منافقین را در کشور از بین برد و برای جمهوری اسلامی سرنوشت ساز شد.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با تشکر از سخنان مفید و روشنگر آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در این دیدار افزودند: باید از اقدامات و تلاشهای ارزنده مسئولان و کارکنان شریف دستگاه قضایی حقیقتاً تشکر کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای «سلامت» و «کارآمدی» قوه قضاییه را دو هدف راهبردی و همیشگی دستگاه قضا خواندند و تأکید کردند: این دو هدف عالی، باید در تمام برنامه ها و اقدامات مورد توجه کامل قرار داشته باشد تا دستگاه قضایی به مجموعه ای کاملاً کارآمد و سالم تبدیل شود.

برای دیدن اطلاعات دیگر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

منبع:سایت بزرگ دفتر مقام معظم رهبری
تعداد بازدید از این مطلب: 727
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود